piątek, 12 lutego 2016

Jak zeszłam z czarnych farbowanych wlosów na bardzo jasny popielaty blond :) Zapraszam !


Wszystko zaczęło się kiedy byłam w ciąży:) chciałam zmienić coś w sobie ,  chyba hormony ciążowe :) więc postanowiłam rozjaśnić włosy ,  włoski miałam bardzo ciemny brąz rozjaśniałam je robiąc mieszankę zwaną ' Kąpiel rozjaśniająca ' .   Mieszanka ;  rozjaśniacz  wtedy jeszcze profesjonalny + woda 9 % plus ciutke 6 % , latwiej byloby poprostu 12 % ale mi nie zależało zrobic blond w jeden dzień :) wracając do mieszanki  rozjasniacz 1 miarke + woda 1:1 z rozjasniaczem  + szampon do mycia wlosów ja brałam na oko + odzywka regenerująca jej dałam dużo bardzo :) i taką mieszankę rozprowadzam na włosach :) tak żeby dotarła wszędzie ja robiłam to sama ( po prostu myłam nią włosy ) wloski wyszly pod pomarancz rudy zdj na dole :) , pózniej żeby nie pokazywać się tak ludziom po prostu zafarbowałam je farbą bez amoniaku capucino nie pamiętam firmy ale byla ona moze za 10 zl :) zdj na dole :) farba sie oczywiście wypłukała po 1,5 msc  i efekt był niczego sobie :) zdj 3 :) No i w końcu po urodzeniu małej jakiś msc, dwa  postanowiłam zejsc do blondu zakupilam w drogerii rozjasniacz Multi Blond intensiv  zrobiłam z nim kąpiel rozjaśniającą  tak samo jak poprzednio tylko z wodą 6 %   i mialam blond ale nie taki jak chciałam bo był on taki słoneczny zdj na dole :) wtedy ponownie zakupiłam farbe bez amoniaku  OLIA - garnier  odcień 9.1 Bardzo jasny popielaty blond nałożyłam i moje włoski były takie o jakich marzyłam , wszystko robiłam sama w domu ;)  Stan włosów był przeciętny tylko wtedy jak użyłam profesjonalnego rozjaśniacza nie polecam chyba że te z górnej półki  , Multi Blond jest najlepszy schodziłam nim do blondu Klienką i efekt super naprawde ombre moim klientką  też nim robiłam ( na zdj osoba z ombre ktorej zrobilam tylko jedna kąpiel z tym rozjaśniaczem ) na bardzo ciemnym blondzie i na to położyłam tę samą farbę co u siebie Olia 9.1  :) Zapraszam :

1.
Pomarańcz
 2.

odcien capucino



Po wyplukaniu capucino 


 słoneczny blond

bardzo jasny popielaty blond

Tu mój wyjściowy kolor 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz