piątek, 12 lutego 2016

Mam chwilkę wolnego czasu więc opowiem Wam o moim odchudzaniu dietach itp. Zapraszam :)


 Mając 17 lat ważyłam 61 kg przy 164 wzrostu, niby nie wydaje się jakoś mega dużo ale moja uroda jest taka że wszystko umieszcza się w cyckach , biodrach i rękach.. nie wyglądało to fajnie , tym bardziej , że przyjaciółka schudła tak dużo ponad 10 kg i wiecie jak się czuje przy takiej osobie tym bardziej, że był to wiek imprez itp. Ona zawsze fajnie wyglądała a ja już miałam kompleksy ;/  No i  tak zaczęłam się odchudzać ... prawie nic nie jadłam było to okropne serio ... nie róbcie tak na zdrowiu tak ucierpiałam , że zemdlalam i okazało się ,że mam niedobor minerałów w organizmie a żelazo mialam ledwo 25 mg co od 60 zaczyna sie najnizsza norma ... także nie polecam efektow nie było a ja tylko chodziłam po lekarzach . Pózniej postanowiłam poczytać o dietach i tak złozylam swoją wlasna jadlam obiadki normalnie sniadania tez kolacji juz nie . i w niecale pol roku wazylam 50 kg :) Nie jadłam wogóle smazonego wszystko sobie osobno gotowałam  mięsko tylko z kurczaka , indyka :) , chlebek ciemny zbożowy , nie uzywalam masla , wędlinki tylko chudziutkie najlepiej gotowane  z indyka :) , pilam wode niegazowana , gazowanego nie pilam wogole , jadlam duzo owocow ,oprocz bananow , warzywka tez jadlam lubilam gotowac je sobie , nie jadlam slodkiego naszczescie nie mam tak z tym problemu :) Nie cwiczylam znikl mi celulit i nie wisiala mi zadna skora :)  moj zoladek sie skurczyl , takze jak napilam sie gazowanego to umieralam nie przyjmowal juz takich produktow . No niestety albo tak albo tak, potem zaszlam w ciaze balam się , że nie bede mogla jesc , itp. na poczatku nie tylam w ciazy bo co zjadlam to wymiotowalam tak przez 2 msc bylo takie uroki ciazy ale potem ojejku raj w niebie jadlam wszystko! wszystko! nie mialam zadnych oporow :) to bylo takie piekne :)  no i tak sobie przytylam do 78 na porodowce :) hehe masakra na początku było ciężko przez 2 msc nic nie ruszało karmilam piersia potem moj pokarm byl za chudy mala sie nie najadala i musialam podawac moje i + butle :) z dnia na dzien pokarmu nie bylo ... jadlam normalnie i poprostu zaczelam chudnac do 5 msc moja waga wchodzila juz na 5 z przodu teraz niunia ma prawie rok a ja waze 54 kg 53 kg ,  I juz na tym chce zostac wazac 50 kg bylam za chuda teraz mam ksztalty i jest super :) Kochane wszystko jest mozliwe ale uwazajcie na zdrowie bo jak jego nie ma to nie ma nic :( niestety :) kilka fotek na dole :)

Tu ważyłam zaledwie 50 kg /49kg


Tu po ciąży urodziłam 28 lutego ostatniego a zdj robione na Świeta Wielkanocne


Tu w wakacje ważylam z 56 kg więc tak wygląda moje ciało ,także teraz :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz