czwartek, 11 lutego 2016

Już jestem :) zaczynamy ... Każda z Nas chciałaby być opalona nawet zimą , wiadomo dwa pójścia na solarium i jest efekt .. ale ja osobiście widząc osoby uzależnione od sztucznego słońca postanowiłam zrezygnować i znalezc coś mniej niszczącego :) Tak trafiłam na chusteczki samoopalające Dax ' na prawdę polecam szczerze stosuje z dwa razy w tyg i opalenizna się utrzymuje, jest brązowiutka nie pomarańczowa każdy mówi ' ho ho jaka opalona solarium ' a ja wcale nie korzystam tylko właśnie te chusteczki :) . Na nagrywaniu klipu poznałam dziewczynę która poleciła mi 'Fake Bake 60min ' własnie zamierzam zakupić musze się opalić bo przede mną roczek mojej córci :) Napisze na pewno jak działa :) pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog :) zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń